Tal com es va anunciar a la darrera formació realitzada en matèria de Noves Tecnologies, us informam que el dimarts, 5 de març de 2024, es procedirà a activar l'autenticació de doble factor (MFA) per a l'accés al sistema d'Office 365 de l'Ajuntament.
Els aplicatius que es veuran afectats són els següents, tan amb la modalitat online com offline:
Una vegada activada la MFA, en el moment d'iniciar sessió, el sistema us informarà de que es necessari configurar l'autenticació de doble factor per al vostre usuari. En els següents links trobareu informació passa a passa de com procedir:
Com iniciar sessió despres del registre
Com canviar el mètode de verificació addicional
Per a l'autenticació de doble factor, es recomana utilitzar l'aplicació Microsoft Authenticator. Per això, serà necessari tenir aquesta APP instal·lada al vostre dispositiu mòbil abans del registre al sistema Office 365. A la següent URL podeu trobar les instruccións de descàrrega i instal·lació segons el dispositiu mòbil de que es disposi: