Tornar al llistat de Noticies

Activació de l'autenticació de doble factor (MFA) per a l'accés a l'Office 365 de l'Ajuntament

Dimarts, 13 de Febrer del 2024

Tal com es va anunciar a la darrera formació realitzada en matèria de Noves Tecnologies, us informam que el dimarts, 5 de març de 2024, es procedirà a activar l'autenticació de doble factor (MFA) per a l'accés al sistema d'Office 365 de l'Ajuntament.

Els aplicatius que es veuran afectats són els següents, tan amb la modalitat online com offline:

  • Outlook i Exchange online (correu electrònic)
  • Word
  • Excel
  • Accés
  • PowerPoint
  • OneDrive
  • Teams
  • Forms
  • OneNote

Una vegada activada la MFA, en el moment d'iniciar sessió, el sistema us informarà de que es necessari configurar l'autenticació de doble factor per al vostre usuari. En els següents links trobareu informació passa a passa de com procedir:

Com iniciar sessió despres del registre

Com canviar el mètode de verificació addicional

Per a l'autenticació de doble factor, es recomana utilitzar l'aplicació Microsoft Authenticator. Per això, serà necessari tenir aquesta APP instal·lada al vostre dispositiu mòbil abans del registre al sistema Office 365. A la següent URL podeu trobar les instruccións de descàrrega i instal·lació segons el dispositiu mòbil de que es disposi:

Microsoft Authenticator

 

Accedeix als processos selectius de personal

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la navegació. Saber més