Per a poder desviar les cridades entrants a l'extensió curta que teniu assignada dins el sistema telefònic de l'Ajuntament, seguiu aquestes passes al vostre telèfon:
Una vegada realitzades aquestes passes i si tot ha anat tal com mana, a la pantalla del telèfon ens sortirà una fletxa cap a la dreta amb el número al qual hem desviat les cridades. Així, a partir d’aquest moment totes les cridades entrants a la vostra extensió sonaran al telèfon especificat.
L'accés al portal d'edictes de la CAIB s'ha de realitzar amb usuari i contrassenya (l'accés amb certificat digital no funciona per problemes d'accés extern). Una vegada validats amb usuari i contrassenya s'ha d'accedir a l'organigrama i anar:
Seguint aquestes passes es realitza tot l'accés mitjançant la xarxa SARA i l'enviament i signatura de l'edicte es realitza correctament.
La configuració de les centraletes es realitza des de les següents URL:
Per modificar els grups s'ha d'accedir a la configuració de la centraleta al menú:
Per modificar els labels dels telefons s'ha d'accedir a:
Per canviar els missatges de les centraletes s'ha d'executar la següent codificació:
Serveix per a signar electrònicament un document. És la manera de signar els documents electrònics.
que és?
La signatura electrònica és una acció voluntària i identificadora del signant. Qui signa un document certifica que n'és l'autor i que n'aprova el contingut.
Per poder signar electrònicament és necessari disposar d'un certificat digital. La relació entre certificat digital i signatura electrònica és semblant a la que hi ha entre un DNI i el fet de signar a mà cada vegada que es necessita.
que permet?
Permet signar electrònicament sol·licituds i altres documents garantint la identitat del seu autor i la integritat del seu contingut. Sempre es podrà comprovar que el document signat no ha estat modificat posteriorment a la signatura del mateix.
com es pot obtenir?
Per poder signar documents electrònicament cal disposar d'un certificat digital que s'ha de sol·licitar a una Autoritat de Certificació reconeguda, que, després de verificar les dades personals proporcionades pel sol·licitant, emetrà el certificat.
la signatura electrònica a la seu electrònica de l'ajuntament de sant llorenç des cardassar
La Seu Electrònica de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar permet als ciutadans signar electrònicament les sol·licituds i altres documents adjuntats en els tràmits que així ho requereixin.
És important no signar cada documents individualment; s'ha de signar el conjunt de documents annexat utilitzant l'opció que el propi portal ofereix.