• Buscando...

Notícies

Integració de les notificacions electròniques de l'Ajuntament amb el servei de l'Estat

02/06/2021 12:03h
Foto noticia

A partir d'avui, dimecres 2 de juny de 2021, totes les notificacions electròniques generades per l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar es podran consultar mitjançant el portal únic de notificacions electròniques de l’estat (DEHú), millorant així l’accés a aquest servei per a tota la ciutadania. 

Aquest servei de notificacions electròniques de la Direcció Electrònica Habilitada Única, facilita a la ciutadania la posada a disposició, l’accés i compareixença de les seves notificacions i/o comunicacions emeses pels diferents organismes emissors de les administracions públiques. Des d’aquest portal, es podrà gestionar les notificacions que estiguin pendents de comparèixer, consultar les notificacions a les quals ja s’hagi comparegut i/o  llegir les seves comunicacions. 

Tant la ciutadania com les empreses que siguin receptores de notificacions i comunicacions per part d’administracions públiques, poden utilitzar aquest portal.

Amb aquesta integració, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar continua avançant en el procés de modernització i integració amb la resta d’administracions, així com en la millora i simplificació dels serveis oferts a la ciutadania del municipi. 

Recordau però, que si heu de consultar una notificació de fa com a màxim deu dies, ho heu de fer al portal antic de la Seu Electrònica.

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a prestar els nostres serveis i analitzar l’activitat del web amb la finalitat de millorar el seu contingut. Si selecciona el botó o tanca aquest baner autoritza la instal·lació de cookies d’anàlisi per aquest fi. Pot rebutjar les cookies mitjançant la configuració del seu navegador. + info. a la nostra Política de cookies. Llegir més