En relació als suggeriments rebuts a la formació sobre administració electrònica realitzada el passat dimarts, 19 de juny, us comunicam que ja disposau del model de requeriment a les entitats jurídiques que presentin de manera presencial sol·licituds o instàncies al registre d'entrada de l'Ajuntament.
Així, a partir del proper 1 de juliol, tal com acordarem a l'esmentada formació, totes les entitats jurídiques hauran de relacionar-se amb l'Ajuntament per mitjans electrònics i, en cas de fer-ho presencialment, s'emetrà per part del Servei d'Atenció al Ciutadà i de manera instantània el requeriment a aquestes per a instar-les a fer-ho de manera electrònica.
Per emetre aquest requeriment, anirem al registre d'entrades i a l'apartat documents requerits - grup de documents seleccionarem AE - Registre electrònic i desmarcarem l'opció AE - Presentació electrònica. Posteriorment seleccionarem l'informe 051 Requeriment entitats jurídiques, amb la qual cosa ens imprimirà el requeriment esmentat que farem signar a la persona que ens presenta la instància/sol·licitud de manera presencial.
D'aquesta manera, les entitats jurídiques disposaran de 10 dies hàbils per a presentar la seva instància/sol·licitud mitjançant el tràmit adient publicat a la seu electrònica, deixant sense efectes la instància/sol·licitud registrada de manera presencial.