Tornar al llistat de Noticies

Cobertura de la plaça d'administratiu a Urbanisme

Dimecres, 9 de Març del 2022

Després de la jubilació de la titular de la plaça d’administratiu d’urbanisme i davant la necessitat de cobrir provisionalment la plaça a l’espera de la seva cobertura definitiva, es sol·licità el passat 25 de febrer de 2022 a tots els auxiliars administratius funcionaris/es de carrera de l’Ajuntament que manifestessin el seu interès en la cobertura de la plaça.

Vistes les sol·licituds presentades per Melisa Pérez Far i Jerònia Ballester Capella el proper 18 de març a les 8:30 es realitzarà una prova selectiva.

El Tribunal Qualificador estarà integrat pels següents membres:

  • President/a: Antoni Crespí Serra, interventor de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
  • Vocal: Josep Melià Ques, assessor jurídic
  • Vocal: Maria Antonia Barceló Soler
  • Vocal: Agustí Buades Mayol
  • Secretari: Josep Lluis Obrador Esteva

El procediment selectiu consistirà en una sola prova pràctica entre els dos aspirants interessats en la comissió de serveis per determinar el coneixement dels interessats sobre les tasques de la plaça d’administratiu d’urbanisme, com son:

  1. Tramitar certificats de final d'obra.
  2. Realitzar el registre, redacció del certificat, liquidació, notificació i arxiu de certificats d'antiguitat i certificats d'informes urbanístics.
  3. Emetre certificats per a presentar en el registre de la propietat de totes les obres que es realitzen en sòl rústic.
  4. Revisar, informar i controlar els contractes amb MAC Insular.
  5. Enviar els expedients de declaració d'interès general al CIM.
  6. Actualitzar el llibre de registre d'inhumacions, exhumacions i incineracions de la Conselleria de Sanitat i Consum, expedir títols de drets funeraris, etc. així com realitzar les liquidacions i notificacions corresponents.
  7. Atendre al públic personal i telefònicament.
  8. Emplenar i enviar la part corresponent dels qüestionaris de construcció d'edificis.
  9. Enviar a la Delegació d'Hisenda fitxes informatives de les obres majors que es realitzen en el municipi.
  10. Registrar, redactar, liquidar, notificar i arxivar certificats d'antiguitat.
  11. Arxivar expedients d'obra.
  12. Gestionar els tràmits administratius propis del cementiri municipal.
  13. Realitzar la tramitació i seguiment de tots els expedients d'obra.
  14. Tramitar les modificacions puntuals de les Normes Subsidiàries elaborats pels tècnics.
  15. Tramitar expedients de recepció d'urbanitzacions.
  16. Traslladar els expedients d'obra a l'arxiu històric.
  17. Efectuar altres tasques pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat instruït

Accedeix als processos selectius de personal

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la navegació. Saber més