• Buscando...

Notícies

Sol·licitud de Certificat Digital amb cita prèvia

25/11/2022 14:47h
Foto noticia

Us informam que, a partir del dilluns, 28 de novembre, serà obligatori demanar cita prèvia per fer la sol·licitud del Certificat Digital a totes les oficines de Servei d'Atenció a la Ciutadania del municipi. Si no disposau de cita, no s'emetrà el Certificat.

La cita la podeu demanar telefonat a qualsevol dels SACs municipals:

  • SAC Sant Llorenç des Cardassar: 971 838 393
  • SAC Sa Coma: 971 812 083
  • SAC Son Carrió: 971 569 619

Aquesta mesura suposarà una millora del servei, ja que evitarà cues i esperes a la ciutadania.

Recordau també que abans d'acudir a la vostra cita haureu de sol·licitar el Codi de Sol·licitud de la FNMT-RCM, ja que és indispensable que el presenteu al SAC per a poder activar-lo correctament. Ho podeu demanar des d'aquí.

El Certificat Digital us permetrà accedir a multitud de tràmits telemàtics des de la comoditat de casa vostra, qualsevol dia i hora de la setmana. Per exemple, a la Seu Electrònica de l'Ajuntament, podreu obtenir el certificat de viatge, sol·licitar beques de transport per a estudiants, o lliurar instàncies generals, entre molts altres tràmits.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a prestar els nostres serveis i analitzar l’activitat del web amb la finalitat de millorar el seu contingut. Si selecciona el botó o tanca aquest baner autoritza la instal·lació de cookies d’anàlisi per aquest fi. Pot rebutjar les cookies mitjançant la configuració del seu navegador. + info. a la nostra Política de cookies. Llegir més