• Buscando...

Notícies

Nova app d'incidències

23/05/2019 13:33h
Foto noticia

L’Ajuntament de Sant Llorenç aposta per les noves tecnologies, com a element integrador i col·laboratiu, per a la generació de valor públic per tal de fer de Sant Llorenç des Cardassar un millor municipi. 
En aquest sentit, us volem anunciar el llançament d’una nova App i una nova plataforma de gestió d’incidències (https://incidencies.santllorenc.es) , les quals tenen per objectiu millorar i dinamitzar els sistemes existents fins a hores d’ara.

Com a millores introduïdes dins la nova plataforma de gestió d’incidències, destaquem:

- Possibilitat d’incorporar més d’una imatge en el registre d’una nova incidència.
- Possibilitat d’enregistrar una nova incidència amb un missatge de veu des de dispositius mòbils.
- Possibilitat de dur el seguiment de totes les incidències registrades, tan les que estan obertes com les que s’han donat per finalitzades.
- Des de l’entorn web, un usuari registrat té la possibilitat de poder unificar dues o més incidències en una mateixa, quan es tracti del mateix tema o qüestió.
Respecte a la nova APP, a banda de poder registrar noves incidències a la plataforma i poder consultar i interactuar amb les registrades prèviament, s’han afegit accessos als llocs i serveis que creiem de més utilitat per a la ciutadania, tals com són:

- Accés a la web municipal.
- Accés a la seu electrònica de l’Ajuntament, on hi trobareu tota la informació administrativa.
- Accés al portal de transparència de l’Ajuntament, on hi trobareu tota la informació la qual especifica la Llei XXX
- Accés al sistema de reserves online, amb el qual actualment s’estan gestionant totes les pistes de pàdel del municipi.
- El verificador de documents electrònics, amb el qual mitjançant un codi QR podeu validar qualsevol document emès per l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
- Accés a les xarxes socials oficials de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

L’App publicada només inclou una primera fase de tots els serveis que pensam s’han de poder gestionar des d’un dispositiu mòbil, per la qual cosa seguirem avançant en el seu desenvolupament amb l’objectiu que qualsevol ciutadà pugui interactuar amb l’Ajuntament mitjançant el seu dispositiu mòbil a qualsevol hora de qualsevol dia de l’any. Així, tots els suggeriments o millores que vulgueu proposar seran ben rebudes i ens ajudaran de ben segur a fer d’aquesta APP una eina útil per a tots els ciutadans.

Per a registrar aquestes millores o suggeriments, ho podeu fer mitjançant la mateixa plataforma d’incidències dirigint-la a Noves Tecnologies.

Descarrega't aquí l'aplicació per a Android o iOS:


 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a prestar els nostres serveis i analitzar l’activitat del web amb la finalitat de millorar el seu contingut. Si selecciona el botó o tanca aquest baner autoritza la instal·lació de cookies d’anàlisi per aquest fi. Pot rebutjar les cookies mitjançant la configuració del seu navegador. + info. a la nostra Política de cookies. Llegir més