Ja podeu consultar i descarregar el programa dels cursos del centre d’adults per l’any 2026- 27, els quals s’iniciaran el pròxim dijous , 1 d’octubre.
Les matrícules s’han de fer a través del següent formulari. La data màxima per apuntar-vos serà el dijous, 24 de setembre.
Si sol·liciteu la liquidació del pagament de manera telemàtica, és necessari disposar de certificat digital. En el cas de demanar la liquidació presencial, heu de passar per l’Espai 36, de dimarts a divendres de 9 a 14 h, i també els dimarts, de 17 a 19 h, com també podeu passar per les delegacions de Son Carrió i sa Coma en horari d’oficina.
La matrícula no estarà formalitzada fins que no hagin efectuat el pagament de la liquidació que se us lliurarà. Recordar que una vegada obtinguda la liquidació, només es pot donar de baixa del curs per causes imputades a l’Administració, sol·licitant-ho de manera oficial a través d’una instància genèrica abans de començar el curs.
,