Preguntes freqüents

  • Centraleta Siemens - Telefònica: Labels i grups

    La configuració de les centraletes es realitza des de les següents URL:

    • AJUNTAMENT: https://192.168.1.2
    • POLICIA: https://192.168.1.2
    • AUDITORIUM: https://192.168.1.2

    Per modificar els grups s'ha d'accedir a la configuració de la centraleta al menú:

    • Modo Experto -> Llamadas entrantes -> Telecaptura

    Per modificar els labels dels telefons s'ha d'accedir a:

    • Modo Experto -> Extensión -> Clientes IP -> Clientes sist.
  • Centraleta Siemens - Telefònica: Missatges gravats

    Per canviar els missatges de les centraletes s'ha d'executar la següent codificació:

    • AJUNTAMENT:        1811 # 1812 159357 0 0 missatge # 
    • POLICIA:                  2351 # 2352 159357 0 0 missatge #
    • DELEGACIÓ:           2351 # 2353 159357 0 0 missatge #
    • AUDITÒRIUM:         3351 # 3352 159357 0 0 missatge #
  • signatura electrònica

    Serveix per a signar electrònicament un document. És la manera de signar els documents electrònics.

    que és?

    La signatura electrònica és una acció voluntària i identificadora del signant. Qui signa un document certifica que n'és l'autor i que n'aprova el contingut.

    Per poder signar electrònicament és necessari disposar d'un certificat digital. La relació entre certificat digital i signatura electrònica és semblant a la que hi ha entre un DNI i el fet de signar a mà cada vegada que es necessita.

    que permet?

    Permet signar electrònicament sol·licituds i altres documents garantint la identitat del seu autor i la integritat del seu contingut. Sempre es podrà comprovar que el document signat no ha estat modificat posteriorment a la signatura del mateix.

    com es pot obtenir?

    Per poder signar documents electrònicament cal disposar d'un certificat digital que s'ha de sol·licitar a una Autoritat de Certificació reconeguda, que, després de verificar les dades personals proporcionades pel sol·licitant, emetrà el certificat.

    la signatura electrònica a la seu electrònica de l'ajuntament de sant llorenç des cardassar

    La Seu Electrònica de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar permet als ciutadans signar electrònicament les sol·licituds i altres documents adjuntats en els tràmits que així ho requereixin.

    És important no signar cada documents individualment; s'ha de signar el conjunt de documents annexat utilitzant l'opció que el propi portal ofereix.

Accedeix als processos selectius de personal

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar la navegació. Saber més