Donada la situació actual, i si necessitau de forma urgent el certificat d'empadronament per a poder sol·licitar la moratòria en el pagament d'hipoteques que ha aprovat el Govern estatal, durant el temps que l'atenció al públic de l'Ajuntament està suspesa podeu fer aquest tràmit a través de dues vies:
Si es disposa de Certificat digital:
Es pot sol·licitar telemàticament a la nostra Seu Electrònica i el rebreu directament a la vostra bústia electrònica. Des d'aquí pots accedir-hi de forma directa.
Si no es disposa de Certificat digital:
Podeu enviar un correu electrònic a estadistica@santllorenc.cat indicant a l'assumpte 'Sol·licitud certificat d'empadronament per moratòria d'hipoteca', i adjuntar a aquest:
- Còpia del DNI de totes les persones de les quals se sol·licita el certificat
- Incloure el text 'Declar que el titular d'aquest correu electrònic és, i que dispòs d'autorització de la resta de persones que conviuen en el mateix domicili per fer la sol·licitud del certificat d'empadronament'.
Es respondrà progressivament a les sol·licituds via mail.
I si encara no tens el teu Certificat Digital pots demanar-ho al següent enllaç i presentar després el Codi de Sol·licitud que rebràs dimarts i dijous al SAC de l'Ajuntament.