El nucli de sa Coma disposa d’una gran extensió de zones verdes, les quals són una part fonamental pel gaudi dels residents del municipi.
Per això, avui, dia 19 de de desembre, ha tingut lloc una activitat d’educació ambiental amb els alumnes del CEIP Punta de n’Amer. L’activitat ha consistit amb la plantació d’espècies autòctones com ara la mata, ullastre, romaní, lavanda, alís a dues zones verdes properes a l’escola. En aquestes zones es col·locarà un petit cartell amb el nom de l'espècie plantada.
Això ha estat possible gràcies a la col·laboració dels tècnics del Servei de Gestió Forestal i protecció del Sòl del Govern de les Illes Balears que han aportat les plantes del viver de Menut i els seus coneixements. La idea és continuar amb aquesta línia i arribar a gaudir d’uns itineraris interpretatius de plantes autòctones a les zones verdes del nucli de sa Coma.
Per altra banda, també s’han plantat unes 15 savines a la platja de sa Coma, amb l’objectiu de consolidar una comunitat savinar tan important com és la de la platja de sa Coma.
| GALERIA FOTOGRÀFICA |
|
|
|
|