• Buscando...

Notícies

Segona Assemblea Jove per donar veu a la joventut del municipi

27/05/2026 12:09h
Foto noticia

Sant Llorenç convoca la segona Assemblea Jove per donar veu a la joventut del municipi.

L’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, a través del seu Departament de Joventut, posa en marxa la Segona Assemblea Jove. Aquesta iniciativa neix amb la voluntat de crear un espai de trobada directe on els joves puguin expressar les seves idees, opinions i inquietuds sobre el municipi.

Sota el lema "Vine a dir la teva, participa, opina, t'escoltam", l'assemblea busca fomentar la participació activa i implicar el jovent en la presa de decisions. L'acte s'emmarca dins el projecte "Posam fil a la igualtat" i compta amb el suport del Consell de Mallorca.

Detalls de la convocatòria:

  • Dia: Dilluns, 1 de juny.

  • Hora: De 18:30 a 19:30 h.

  • Lloc: Centre Jove de Sant Llorenç.

  • Destinataris: Joves a partir de 12 anys.

Des de l'Ajuntament convidam a tots els i les joves de Sant Llorenç a participar-hi. És el moment de fer sentir la vostra veu i contribuir a millorar el nostre entorn entre tots!.

Participa, la teva opinió compta!.

Logo UE,
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a prestar els nostres serveis i analitzar l’activitat del web amb la finalitat de millorar el seu contingut. Si selecciona el botó o tanca aquest baner autoritza la instal·lació de cookies d’anàlisi per aquest fi. Pot rebutjar les cookies mitjançant la configuració del seu navegador. + info. a la nostra Política de cookies. Llegir més