Amb l’arribada del bon temps, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar ja ha iniciat els preparatius per a l’Escola d’Estiu 2026. Per tal de resoldre dubtes, presentar el projecte educatiu i detallar el procés d'inscripció, s'ha convocat una jornada informativa dirigida a totes les famílies interessades.
Les reunions tindran lloc el pròxim dilluns 4 de maig a l’Espai 36. Per garantir una atenció més personalitzada i tractar les activitats específiques de cada franja d'edat, la jornada s'ha dividit en tres torns segons el curs escolar dels infants i joves:
| Hora | Grup d'edat | Programa |
| 18:30 h | Educació Infantil | Escola d'Estiu Infantil |
| 19:00 h | de 1r a 5è de Primària | Escola d'Estiu Primària |
| 19:30 h | 6è de Primària, 1r i 2n d’ESO | Estiu Jove |
Durant les sessions s'explicaran aspectes clau per al funcionament del servei, com ara:
El calendari i horaris de les activitats.
Els procediments i terminis de matriculació.
La programació pedagògica i les excursions previstes.
Mesures d'organització i seguretat.
Es prega puntualitat a les famílies per tal de respectar el bon funcionament de cada torn. Ens veiem a l'Espai 36 per començar a dissenyar un estiu inoblidable per als més joves del municipi!
,