Aquest matí, la Comarca de Llevant s'ha reunit amb Federació de Persones Majors de la Part Forana a l'Espai 36 per tractar temes relatius a la pandèmia provocada pel Covid19, l'obertura de locals, l'activitat de les associacions,etc. i posar-los en comú.
A la reunió, hi ha assistit un membre representant de cada una de les associacions del Llevant. Per part del nostre Ajuntament, hi ha assistit la regidora de Sanitat i de les Associacions de la Gent Gran.
,