Dimecres dia 15 de febrer a les 19 h a l’Espai 36 es celebrarà la presentació oficial del projecte residència per a persones majors depenents de Sant Llorenç.
Si voleu conèixer els detalls d'aquest projecte, podeu assistir a aquest acte que comptarà amb la participació de:
- Fina Santiago: consellera d'Afers Socials i Esports
- Juan Manuel Martínez: gerent del Consorci de Recursos Sociosanitaris i Assistencials de les Illes Balears
- Arquitectes redactors del projecte