• Buscando...

Notícies

Posada la primera pedra de la nova promoció d’habitatge públic a s’Illot

27/10/2022 16:05h
Foto noticia

El batle de Sant Llorenç, Pep Jaume, juntament amb altres regidors municipals van acompanyar aquest passat dijous a la presidenta del Govern, Francina Armengol i la gerent de l'IBAVI, Olvido Terrassa en l'acte simbòlic de la col·locació de la primera pedra d'una nova promoció d'habitatge públic a s'Illot, la primera promoció d'HPP al municipi de Sant Llorenç.

El projecte tindrà una superfície construïda de 1.253,51 m² i 15 habitatges en total: 11 de dos dormitoris, dos dels quals adaptats per a persones amb mobilitat reduïda, i 4 d'un dormitori. 

El solar, situat al carrer de l'Àncora ha estat cedit per l'Ajuntament de Sant Llorenç a l'IBAVI.

Aquests habitatges aniran destinats a lloguer social, això implica que les persones que hi visquin només pagaran com màxim un 30% de la seva renda. A més, com ja és norma en les promocions de l'IBAVI, el 15% aniran destinats a joves.

Logo UE,
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a prestar els nostres serveis i analitzar l’activitat del web amb la finalitat de millorar el seu contingut. Si selecciona el botó o tanca aquest baner autoritza la instal·lació de cookies d’anàlisi per aquest fi. Pot rebutjar les cookies mitjançant la configuració del seu navegador. + info. a la nostra Política de cookies. Llegir més