L'alumnat del CEIP Mestre Guillem Galmés, després de conèixer la tasca de l'Institut Jane Goodall per a la conservació de la selva i, per tant, per l'hàbitat dels ximpanzés des de l'àrea d'anglès, han volgut col·laborar amb la iniciativa solidària "Mobilitza't per la selva".
Una campanya de reutilització i reciclatge de mòbils a la qual ara, tothom que vulgui, pot participar gràcies al punt de recollida que han instal·lat els nins i nines a l'Espai 36 i on podreu dipositar els mòbils que no empreu durant aquestes vacances de Nadal.
Si voleu saber més sobre aquesta campanya i altres maneres de contribuir a ella ho podeu fer aquí.
,