L’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar ha convocat un concurs d’oposició per a la constitució d’una borsa de personal funcionari interí de treballador/a social.
A la web de l’Ajuntament http://www.santllorenc.cat o al BOIB núm. 021 de 18 de febrer del 2017 trobareu els requisits específic que han de complir els aspirants.
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han de presentar al Registre General de l’Ajuntament de Sant Llorenç, dins del termini de 15 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB. Si el darrer dia de presentació recaigués en dissabte, diumenge o festiu el termini s’entendrà ampliat fins el dia següent hàbil.
També podran presentar-se per les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les instàncies presentades en la forma prevista a l’article 16.4, no seran admeses encara que consti que es lliuraren abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, salvat que es remeti a l’Ajuntament fax (971838094) tèlex o telegrama, la justificació de la data de remissió de la sol·licitud en el mateix dia que s’envia.
En cas de presentació d’instàncies a les Oficines de Correus, es lliuraran a aquestes dependències, abans de la finalització del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel funcionari de Correus. Només així s’entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la seva presentació a Correus i per tant podrà ser admès a la convocatòria sempre i quan es doni compliment al citat anteriorment.
Per tal de ser admès i, en el seu cas, prendre part en les proves selectives corresponents els aspirants hi han d’acompanyar la documentació que s’assenyala a continuació:
a.- Fotocòpia compulsada del document nacional d’identitat en vigor i/o el resguard de la sol·licitud de renovació o en cas de no posseir nacionalitat espanyola, document oficial acreditatiu de la personalitat.
b.- Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
c.- Fotocòpia del Certificat de català del nivell exigit.
d.- Relació i documents justificatius dels mèrits al·legats (originals o fotocopies compulsades). El Tribunal no valorarà els mèrits que no s’acreditin juntament amb la instància de sol·licitud de participar en el procés selectiu.
Recomanam a les persones interessades que llegeixin detingudament el document on s’especifiquen els requisits i les tasques que haurà de desenvolupar.