• Buscando...

Notícies

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO del col•legi Sant Vicenç de Paül visiten el poblat talaiòtic

22/03/2016 00:00h

Divendres 18, el poblat talaiòtic de s’Illot va rebre els alumnes de 1r i 2n d’ESO del centre educatiu Sant Vicenç de Paül de Manacor.

 

Després de tractar el tema a classe i realitzar les guies didàctiques, les quals compten amb exercicis sobre el poblat talaiòtic de s’Illot; els nins i nines del primer cicle d’ESO visitaren el jaciment arqueològic i el centre de visitants per tal d’ampliar els seus coneixements previs i complementar així el temari establert.

 

A diferència de les visites anteriors i per qüestió de temps, no realitzaren cap tipus de taller proposat, pel fet que havien d’anar a diferents llocs durant la seva sortida escolar.

Logo UE,
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a prestar els nostres serveis i analitzar l’activitat del web amb la finalitat de millorar el seu contingut. Si selecciona el botó o tanca aquest baner autoritza la instal·lació de cookies d’anàlisi per aquest fi. Pot rebutjar les cookies mitjançant la configuració del seu navegador. + info. a la nostra Política de cookies. Llegir més