Divendres 18, el poblat talaiòtic de s’Illot va rebre els alumnes de 1r i 2n d’ESO del centre educatiu Sant Vicenç de Paül de Manacor.
Després de tractar el tema a classe i realitzar les guies didàctiques, les quals compten amb exercicis sobre el poblat talaiòtic de s’Illot; els nins i nines del primer cicle d’ESO visitaren el jaciment arqueològic i el centre de visitants per tal d’ampliar els seus coneixements previs i complementar així el temari establert.
A diferència de les visites anteriors i per qüestió de temps, no realitzaren cap tipus de taller proposat, pel fet que havien d’anar a diferents llocs durant la seva sortida escolar.
,