Des de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar us informam que el pròxim dijous, 8 de juliol, a les 20 h a la Sala Principal de l’Espai 36, durem a terme una reunió de participació ciutadana, on ens agradaria molt comptar amb la vostra assistència.
L’ordre del dia serà el següent:
Per la transcendència del projecte, us agrairíem que participéssiu en la reunió, especialment a aquelles persones que formau part del teixit associatiu del municipi i a les que estau interessades a participar.
,