El Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital finalment ha resolt els problemes tècnics que presentava el portal únic de notificacions electròniques de l'estat (DEHú). Per això, a partir d'ara totes les notificacions electròniques generades per l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar es podran consultar mitjançant aquesta nova plataforma, millorant així l’accés a aquest servei tant per a tota la ciutadania com per les empreses.
Aquest servei de notificacions electròniques de la Direcció Electrònica Habilitada Única, facilita a la ciutadania la posada a disposició, l’accés i compareixença de les seves notificacions i/o comunicacions emeses pels diferents organismes emissors de les administracions públiques. Des d’aquest portal, es podrà gestionar les notificacions que estiguin pendents de comparèixer, consultar les notificacions a les quals ja s’hagi comparegut i/o llegir les seves comunicacions.
Amb aquesta integració, l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar continua avançant en el procés de modernització i integració amb la resta d’administracions, així com en la millora i simplificació dels serveis oferts a la ciutadania del municipi.
Recordau però, que si heu de consultar una notificació de fa com a màxim deu dies, ho heu de fer al portal antic de la Seu Electrònica.